Retourneren

Na ontvangst van de product(en) mag u binnen de zichttermijn van 14 dagen uw product(en) aan ons retourneren. Indien de retourtijd verstreken is, dan kunnen wij uw retour helaas niet meer in behandeling nemen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. 
Het product dient zelf teruggestuurd te worden door de klant na het versturen van een e-mail met reden van retour en bestelnummer. Hierna ontvangen wij graag de track en trace code voor het volgen van de zending. Mocht dit niet het geval zijn dan kunnen wij helaas niks voor u betekenen op dat moment.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten van de koper te denken valt aan: beschadigde retourproducten (kapot) of kwijtgeraakte retourpakketten (dit ligt buiten onze macht). Dit kunnen wij dus wederom niet vergoeden. U bent zelf verantwoordelijk voor de juiste verpakking en verzendmethode. Een retourpakket blijft tot ontvangst de verantwoordelijk van u als zender.

Terugstorten van het aankoopbedrag zal dan binnen 14 dagen plaatsvinden.  Verzendkosten worden ten allen tijden in rekening gebracht. Heeft u betaald met iDeal? Dan worden deze verrekend met het eindbedrag. U krijgt dus alleen het bedrag van uw product terug.

De kosten van de retourzending zijn voor de rekening van de klant!

Garantie

Product(en) kapot binnen gekomen? Dan dient dit binnen 24 uur bij ons na ontvangst gemeld te worden via info@bylou-ann.nl zodat wij een passende oplossing, compensatie of vervangend product(en) kunnen leveren.

 

Klachten/Problemen?

Heeft u een klacht of probleem met een product? Dat is natuurlijk vervelend. Meld dit z.s.m. via info@bylou-ann.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!  

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bylou-ann.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Terug naar de winkel
Sluit